Merhaba Ziyaretçi,
Forumdaki Bilgi Ve Linklerden Daha Fazla Yararlanabilmek İçin Forumumuza Kayıt Olmanızı Tavsiye Ediyoruz..

_____________________
|Üniversiteliler Platformu|



 
Anasayfa|Univli.com|GaleriSSSAramaÜye ListesiGiriş yapKullanıcı GruplarıKayıt Ol
Bize Artık www.sinavzamani.net Adresinden Ulaşabilirsiniz...

Paylaş | 
 

 ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
yeliz
-YASAKLANDI-
-YASAKLANDI-
yeliz

Kadın
Terazi Yılan
Mesaj Sayısı : 372
Yaş : 29
Katıldığı Yer : Almanya Berlin
Puanı : 0
Rep Gücü : 25735
Kayıt tarihi : 01/01/09

MesajKonu: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Çarş. 25 Şub. 2009 - 6:54

Her kadın sevgilisinin aklından geçenleri bilmek ister. Ne var ki, erkekler için kalplerini bir kadına açıp, içindekileri dile getirmek bir hayli uzun sürer.
Bir erkeği duygusallaştırmak istiyorsanız, doğru zamanı ve doğru yeri seçmeniz çok önemli. Eğer sevgiliniz yorgunsa; başka bir işe konsantreyse ve rahatlamak istiyorsa, ona sorularla yaklaşmanız sonuç vermeyecektir.

Misafir beklediğiniz ya da sevgilinizin rahatlamak istediği zamanları sohbet için seçmemelisiniz. Birlikte bir aktive yaptığınız zaman konuşmayı deneyin.

Onu sorgulamayın


Kadınların sıkça düştükleri bir hata var. Sevgililerine peş peşe sorular sorarken, aynı zamanda ses tonlarını da ayarlamayı beceremiyorlar.

Öyle kibir sohbet havasında geçmesi gereken konuşmalar, sohbetten çok bir sorguya benziyor ve erkekler kalplerini açmak yerine kaçmayı tercih ediyor.

Erkekler duygularını kolay kolay dile getirmez, onlardan öyle bir şey istediğinizde ürkmeleri normal. Eski tecrübelerinizden, gelecek planlarınızdan bahsedin.

Erkekler gelecek ideallerinden bahsetmeyi severler, onlara özel sorular sormak istediğinizde o havayı vererek sorun. Eğer ona açılıyorsanız, güvenini kazanırsınız ve o da size açılır. Ondan bunu istiyorsanız, ilk önce siz açık ve samimi konuşun.


Durmanız gerektiğinde durun

Belki anlamsız gibi gelecek ama bir erkeği konuşturmanın en iyi yolu bazen susmaktır. Kadınlar sevdikleri erkek hakkında en ufak ayrıntıyı bilmek ister. Çoğu zaman bu bir takıntı haline gelir.

Sürekli kurcalamak yerine, olayların kendiliğinden gelişmesini bekleyin. Arka planda kalmayı bir deneyin, göreceksiniz ki bilgiler daha fazla gelmeye başlayacak..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bilge
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
bilge

Kadın
Ikizler Kaplan
Mesaj Sayısı : 1330
Yaş : 32
Katıldığı Yer : istanbul
Puanı : 0
Rep Gücü : 27708
Kayıt tarihi : 14/09/08

MesajKonu: Geri: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Çarş. 25 Şub. 2009 - 20:07

doğru demezler fazla zaten benim düşüncem öyle çok fazla seni seviyorum diyenler samimi olmaz sevgi içte yaşanır ve gerektiğinde denir.
zaten kadınlar gerçekten zekalarını iyi kullandıkları (tabi istisnalar var) için sevilip sevilmediklerini anlarlar.
paylaşımın için tşkler cnm Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
serdaradres
Moderatör
Moderatör
serdaradres

Erkek
Kova Kedi
Mesaj Sayısı : 1841
Yaş : 43
Katıldığı Yer : İSTANBUL
Puanı : 1
Rep Gücü : 26788
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Çarş. 25 Şub. 2009 - 21:39

İlginç Bir Yaklaşım Bence Etkilide Teşekkürler Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.univli.com
gülistan
Aktif Üye
Aktif Üye
gülistan

Kadın
Yengeç Horoz
Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 37
Katıldığı Yer : malatya
Puanı : 0
Rep Gücü : 25441
Kayıt tarihi : 16/02/09

MesajKonu: Geri: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Çarş. 25 Şub. 2009 - 22:08

ewet erkekler sewiyorum demezler bende kimseye söylemem sadece sewgısını hissetıgım insana söylerim tabıkı gerçekten sewiyorsam söylerim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
yeliz
-YASAKLANDI-
-YASAKLANDI-
yeliz

Kadın
Terazi Yılan
Mesaj Sayısı : 372
Yaş : 29
Katıldığı Yer : Almanya Berlin
Puanı : 0
Rep Gücü : 25735
Kayıt tarihi : 01/01/09

MesajKonu: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Perş. 26 Şub. 2009 - 16:12

bilge demiş ki:
doğru demezler fazla zaten benim düşüncem öyle çok fazla seni seviyorum diyenler samimi olmaz sevgi içte yaşanır ve gerektiğinde denir.
zaten kadınlar gerçekten zekalarını iyi kullandıkları (tabi istisnalar var) için sevilip sevilmediklerini anlarlar.
paylaşımın için tşkler cnm Smile

bilgecim aynen bende senin gibi düsünüyorum bana göre herseyin bir yeri vardir bence bir erkek cok seviyorum dememeli sevdigine ya birde söyle birsey var basit bir kelime deyilki seni seviyorum demek benim icin degeri ve anlami güzel bir kelime onun icin herseyi tadinda tuzunda birakmali diye düsünüyorum Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Auroraalpha

Auroraalpha

Erkek
Kova Kedi
Mesaj Sayısı : 2
Yaş : 30
Katıldığı Yer : Bursa
Puanı : 0
Rep Gücü : 22241
Kayıt tarihi : 12/05/10

MesajKonu: Geri: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Çarş. 12 Mayıs 2010 - 7:31

bu zmanda her şey boş ya.Geçin seni seviyorum laflarını.Her şey yalan üzerine kurulmuş.
Dün gece şenliklerde 2 arkadas sevgili.Tango gösterisi var.Çocuk yok tanga falan diyor.Kıza tahrik oldun mu diyor.Sonra yok kilot diyor.Kızda tam bir rezalet cocukda.Herkes duyuyor söylediklerini.Ben duydugumda utandım.Ki sen sevgiline böyle bir şeyi nasıl diyorsun ya.Sevgi özel yaşanır.Ama artık ben sevgi diye bişeyin kalmadığına inanıyorum.Bitti bu dünyanın güzelliği..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AsiBoy
[ YÖNETİCİ ]
[ YÖNETİCİ ]
AsiBoy

Erkek
Oğlak Yılan
Mesaj Sayısı : 1978
Yaş : 101
Katıldığı Yer : Erzurum
Puanı : 0
Rep Gücü : 1030151
Kayıt tarihi : 29/08/08

MesajKonu: Geri: ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!   Çarş. 12 Mayıs 2010 - 9:38

Auroraalpha demiş ki:
bu zmanda her şey boş ya.Geçin seni seviyorum laflarını.Her şey yalan üzerine kurulmuş.
Dün gece şenliklerde 2 arkadas sevgili.Tango gösterisi var.Çocuk yok tanga falan diyor.Kıza tahrik oldun mu diyor.Sonra yok kilot diyor.Kızda tam bir rezalet cocukda.Herkes duyuyor söylediklerini.Ben duydugumda utandım.Ki sen sevgiline böyle bir şeyi nasıl diyorsun ya.Sevgi özel yaşanır.Ama artık ben sevgi diye bişeyin kalmadığına inanıyorum.Bitti bu dünyanın güzelliği..



_______________________________________
Admin İletişim : http://www.sinavzamani.net
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.univ.yetkin-forum.com
 
ERKEKLER 'SEVİYORUM' DEMEZ!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: EĞLENCE & FORUM OYUNLARI :: Her Telden Çalanlar-
Buraya geçin: